Mangel og reklamasjon
Klagepolicy
I henhold til reglene i loven om salg av varer har du som forbruker en 24-måneders garantiperiode. Send en e-post til kundeservice på kundeservice@sport24.no eller kontakt oss på telefon +47 21 98 47 77 for avklaringer om videre prosess. Vennligst merk at det ikke anses som en feil eller defekt hvis det for eksempel skyldes slitasje, feil bruk (f.eks. i strid med bruksanvisningen) eller eksterne påvirkninger (f.eks. lyn, fall, støt, væsker, eller fuktighet). ALLE Garmin-klager behandles av Garmin, da de ofte reparerer eller erstatter varen. Som kunde er du velkommen til å kontakte Garmin Support direkte for hjelp med oppdateringer, etc.
Varene mine var defekte da jeg mottok dem?
Hvis du er uheldig og mottar en defekt vare, vennligst kontakt kundeservice via e-post: kundeservice@sport24.no eller på telefon +47 21 98 47 77 for mer informasjon om hvordan du skal gå frem.
Varene mine er ødelagte - hva skal jeg gjøre?
Hvis du opplever at varen din er ødelagt, ber vi deg sende oss en e-post med følgende informasjon:
Ordrenummer
Minst 2 bilder som tydelig viser feilen. Er det for eksempel snakk om en sko, trenger vi bilder av hele skoen, merket og innsiden av skoen.
Kort beskrivelse av feilen (når/hvordan oppdaget du feilen, er varen blitt vasket eller tørket og hvordan, osv.).
Ditt registrerings- og kontonummer. Vi overfører beløpet til deg senest 10–12 virkedager etter at vi har mottatt reklamasjonen, dersom reklamasjonen blir godkjent
Vi må uansett vurdere saken før eventuelt godkjenning av reklamasjonen.