Mangel og reklamasjon

Klagepolicy

I henhold til reglene i loven om salg av varer har du som forbruker en 24-måneders garantiperiode. Send en e-post til kundeservice på kundeservice@sport24.no eller kontakt oss på telefon +47 21 98 47 77 for avklaringer om videre prosess. Vennligst merk at det ikke anses som en feil eller defekt hvis det for eksempel skyldes slitasje, feil bruk (f.eks. i strid med bruksanvisningen) eller eksterne påvirkninger (f.eks. lyn, fall, støt, væsker, eller fuktighet). ALLE Garmin-klager behandles av Garmin, da de ofte reparerer eller erstatter varen. Som kunde er du velkommen til å kontakte Garmin Support direkte for hjelp med oppdateringer, etc.

Varene mine var defekte da jeg mottok dem?

Hvis du er uheldig og mottar en defekt vare, vennligst kontakt kundeservice via e-post: kundeservice@sport24.no eller på telefon +47 21 98 47 77 for mer informasjon om hvordan du skal gå frem.

Varene mine er ødelagte - hva skal jeg gjøre?

Hvis du opplever at varen din er ødelagt, ber vi deg sende oss en e-post med følgende informasjon:

  • Ordrenummer

  • Minst 2 bilder som tydelig viser feilen. Er det for eksempel snakk om en sko, trenger vi bilder av hele skoen, merket og innsiden av skoen.

  • Kort beskrivelse av feilen (når/hvordan oppdaget du feilen, er varen blitt vasket eller tørket og hvordan, osv.).

  • Ditt registrerings- og kontonummer. Vi overfører beløpet til deg senest 10–12 virkedager etter at vi har mottatt reklamasjonen, dersom reklamasjonen blir godkjent

Vi må uansett vurdere saken før eventuelt godkjenning av reklamasjonen.

Hos SPORT 24 har vi noe for hele familien. Se vårt store utvalg